Vi går mot ljusare tider

Jag känner mig så glad. På riktigt. Den senaste månaden/två månaderna (efter försäkringskassehärvan) så har livet tagit en helt ny vändning. Jag riktigt känner hur det gamla jaget är påväg tillbaka. Jag orkar så mycket mer både i sociala och fysiska sammanhang, det är som dag och natt. 
 
Jag kunde inte vara mer peppad på livet än vad jag är just nu - jag vill bara ha mer. Må jag få lite medvind bara så ska allt bli bra tillslut. 
Förresten så startade jag min egna Youtube-kanal förra veckan och publicerade mitt allra första vlogg-inlägg. På så vis kan jag fortsätta sprida cancerkunskap och nå ut till människor som kanske känner sig ensamma i sin situation. Jag vill sprida hopp på ett oladdat sätt. Prata om relationen till kroppen, hur vi måste stressa ner och lära oss vara här och nu.