Ditt bidrag räddar liv

Att få cancer vid 27-års ålder kom som en stor chock för alla men inte minst för mig. Hade vi varit 30 år tillbaka i tiden kanske mina förutsättningar hade sett helt annorlunda ut.

Det är tack vare människans generositet som lett till att jag i dag har stora chanser att överleva min cancer. Det är tack vare ER som jag får en andra chans till livet. Just nu vet jag ingenting om min cancer, hur stor chans jag har att överleva, återfallsrisk osv. 
 
Men jag hoppas på att oddsen ser rätt så bra ut och jag har stora förhoppningar på framtiden. Var med och sponsra i kampen mot cancern och låt oss tillsammans utrota denna farsot. 
 
Genom att klicka på denna länken https://www.cancerfonden.se/stod-oss/skank-till-en-insamling/not-too-young så är du med och bidrar till cancerforskningen. 
 
Du kan även skänka 50 kronor via sms genom att skriva BESEGRA 14054 DITT NAMN till 72988.
 
Tack för din gåva – ni är mina hjältar. 
 
 
Anonym

Självklart!❤️